Přítomnost neviditelných signálů, které každodenně prostupují veřejné prostory, soukromé byty, i naše těla, je pro nás již tak samozřejmá, že na ni jednoduše zapomínáme. Prozkoumávat množství signálů a to jak zaplňují prostor přitom nemusí být úkolem pouze pro vědce, který se zabývá vztahem elektromagnetického pole a zdravotních rizik. Výstava jako množství signálů / přebíjení signálů / chůze jako vylaďování / posluchač si může připadat jako autor / většinou nic není slyšet jasně / kolektivní hijacking.
Michal Cáb (* 1980) je umělec zabývající se převážně noisovou improvizací, programováním syntetizátorů, zvukovými instalacemi a audiovizí. Vystudoval teologii a postgraduálně Akademii výtvarných umění v Praze v ateliéru Intermédia III. Tomáše Vaňka. Jeho nástrojovou doménou je operační systém Linux a programovací jazyk Pure Data. Realizoval řadu hudebních doprovodů pro divadelní představení i výstavních projektů.
ticho.multiplace.org
github.com/michal-cab
Marek Hlaváč (* 1985) studuje na Akademii výtvarných umění v Praze v ateliéru Intermédia III. Tomáše Vaňka. Ve svých performancích, instalacích a site-specific projektech prozkoumává především možnosti kolektivity a participace v oblasti zvuku, za použití prostředků sahajících od zvuků, které má každý vždy při ruce, až po zvuky na okraji slyšitelného spektra.
www.marekhlavac.webege.com